Thursday, March 24, 2011

Pure Science VS Science Geomatic

assalammualaikum....dh lame rasa nye aku x update blog aku nih haha.... malas yg teramat sgt... tp hari ni ade aura rajin pulak nak mngupdate hahaha.... aku stress gile bile dh ujung2 sem nih.... setiap sem mcm ni asal hampir final exam je bz GILE....lame2 aku yg sewel! emmm dh la penyakit M aku utk study tu amat la beso..! oke mgu ni & mgu2 seterusnya aku & clasmate diasak dgn ASGMNT, test & SITE....wallawe site ke? amat menyakitkan JIWA RAGA aku.... penat korg taw x...dh la panas....aku taw kdg2 aku x bersyukur dgn ape yg ada tp x tahan wey tiap2 sem mcm ni....emmmmmm nape aku di takdirkan amik kos geomatik ni??? dulu mase study kat matrik Pahang mengatal nak masuk UiTM, konon nak tinggal kn Pure Science.... tp aku rasa better Pure Science...dok dlm kelas + bilik kuliah yg sejuk...x mcm geomatik ni...kene turun site..kene panas...adoiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! aku kdg2 rasa...'x pela teruskan jela sn geomatik ni....' tp x tahan lg.... abis diploma ni, aku rasa smpi cni jela.... klu aku smbung Degree pun aku nak amik kos lain.. tp kos ape ek? ingat nak jd Cikgu.... Cikgu Geografi 0r Math...myb..hahha emmm klu nak amik science balik leh x??? seyes aku nyesal tinggal kn Chemistry...aku cinta subjek tu wlaupun mase SPM result Chemis aku x bape baik hehehehe..... pape pun aku harap aku akan mnjd mahasiswa yg cemerlang suatu hari nnt..... klu ade peluang ke overC aku mau seyyy.... Australia ke Eygip ke.... UK ke hahahaha..... doa kn aku ye..amin~

No comments:

Post a Comment