Saturday, March 26, 2011

:: ape la semua ni ::

oke sila la pilih jejaka idaman anda


sejak dua menjak ni..
aku slu terfikir psl LoVe haha..
oke agak poyo di situ..
tp ni la yg aku rasa hehe...
emmmm..
setelah blar dr alam persekolahan...
aku x de tempat utk melauhkan perasaan C.I.N.T.A ini..
cewah3..
pdhal sejak masuk U x de pun terminat kat sape2...
lg la yg nak minat aku
mmg x de la kan wawawa~
T___T"
kawan aku kata
"mungkin jodoh kau lambat,tup2 terus kawen sbb dpt yg terus BAEK.mane la taw kuasa tuhan. kaw patot bersyukur cmto"
emmmm ada betul nya jugak kata2 dia kan hahaha..
enth la sejak umo dh menjangkau 20-an ni
perasan utk ade someone tu
makin mnjadi2...
sometimes x de lak perasaan tu...
lepas dipermainkan suatu ketika dulu.
cewah dipermainkan siott haha
aku agak serik...
tp kn dh dipermainkan..
aku still teringat kat dia...
ada kah di situ dinamakan
"setia"
mmg sengal la kalau tu dinamakan setia..
lately ni asyik teringat sama dia je...
oke aku sgt bosan...
aku nak buang dia jauh-JAUH..
pape pun aku hanya mampu berdoa je...
doa ye
doa moga kita dpt yg terbaik...
hope x de la yg nak mmpertikaikan post aku ni....
lalalalala~


p/s: SILA LA RISAU DGN FINAL ANDA hahahahaaha

:: saya yang kesepian...::

No comments:

Post a Comment