Thursday, February 17, 2011

banyak aku membebel hehehe~

Assalammualaikum..... uh dh lame rasanya aku x update blog aku nih.... hahaha malas la..idea melambak2 tp malas hehehe.... aku nak mngadu ckit ni...sejak aku masuk sem 3 nih, aduhh x berhenti2 aku sakit babe....demam la,batuk la,x de suara la....skrg ni kaki lak terseliuh...gile sakit la time malam nak g tandas pun sush...tp nak wt mcm ne kan redha jela...dh di takdirkan smlm aku jatuh & terseliuh time wat site.....

Arrrrr sem 3 ni kalu korg nak taw....aku kene wt site kat luar kampus UiTM ye...bapak arhh jauh gedegang siot...yg jauh tu bkn sbb ape BM or beanchmark ade kat luar UiTM....so kami kene la tarik ke dari luar ke dalam kampus... sabo jela...dh la panas....emmm arini aku x g site cz kaki aku terseliuh... MC la babe pe lg...tu bnde yg plg student suke,termasuk aku....tp MC arini aku x suke cz aku x leh g site cian mmber group aku penat wat keje...aku lak MC...sorry u all....

Babe..babe...aku x taw la nape sem ni aku jd pemalas gile nak study...mcm ne la nak dpt dean list kn...aku teringin gak nak naik pentas amik hadiah ke ape ke mcm mereka yg dean list tu..tp belom ade rezeki la....sem 3 ni aku rasa sume kelas yg aku masuk membosankan...i don’t know why..!!!!!!!! tp x de bnde yg menarik minat aku pun....rasa nak meradang je masuk kelas...bosan wey..BOSAN!!!!

Nak cte psl site lak....oke sem ni site x lah seteruk sem lepas yg mana aku & rakan2 aku merasakan bhwa site ni mcm neraka....hua3.....sem ni just ade 2 site je kami kene wt..tp jauh la pulak babe....mcm siot arhhh...barang lak berat nak mampos.....kene la sabar.....emmm aku dh geti amik data babe.....tp mslh aku,aku x setup alatan & x geti amik bacaan hahahaha...kene belajar la nnt...kang mase wat praktikal x taw pe bnde....hehehehehe..........

Bnyk pulak aku nak cite kn....yela tgh ade mood nihh..oke2 skrg aku nak cite psl hati & perasaan...cewahhhh jiwang sat...emmm babe aku lonely gile la....aku nak sahabat yg teman tp mesra hahahaha...(mengada2 pulak)..... bkn ape....aku bosan la....klu ade kawan rapat tu x la bosan sgt kn...hp aku ni babe klu off semggu pun blom tntu ade msg msuk...cian kn...cian kn????? Topup RM10 leh tahan sebln kekekeke.....punya lah jimat hahahaha.....bile teringt balik kenangan dulu....mcm insaf kejap hehee....aku dh delete no dye....sume msg dye yg aku simpan pun aku dh delete...wt pe nak simpan msg org mcm dye kn....! hampassss je.... ayat mmg manis....tp racun rupenye *ayat sastera sikit*...oke aku harap ape yg dye bt kene batang hidung dye sndiri.......bkn nak jahat ape la kan...aku x de hati pun pd dia lg...just saje2 msg mcm shbt....bile dye taw aku yg msg dye terus x balas babe....oke fine..aku x hadap pun dgn kau.... sat lg status fb ko penuh la dgn gurindam jiwa ko....mse tu ko ingat la ape yg ko bt kat org lain ye....tp ko geti insaf ke? Aku x rasa mcm tu...ahhh persetankn dia...oke kekekek....(aduhh jahat nye saya)..

Cinta 3 suku.....babe mmg best novel nihh..korg try bace mst tersnyum2 sorg punye..... hahahaha.. (^_^)

Ape la aku merepek kn...layan saja la....daaa~

No comments:

Post a Comment