Sunday, July 10, 2011

kawan gaduh dah x de =(

hari terakhir bersama Farhan
aka
sahabat bertekak+majok2 hehe
weiii rambut mcm ni nmpk ko lebih
"comel"
eeeee comel ke? x taw ape ayat yg sesuai but its look fresh babe KUI3



annoying gile rambut kau..
x suke..x suke..
HAHA



assalammualaikum....hello there... wawawa...oke2 aku sebenarnya still sedih lagi sbb member kelas aku makin berkurang.... kurang dan berkurang...woowww sedih gile bhai..! entry kali ni khas bt member aku Farhan Noh...bukan anak Noh hujan k...walaupun dia peminat tegar HUJAN wakakakakaka... aku x taw sbb ape dia xtend semester...dia x mau bagi taw sbb nye.. oke aku akur, walaupun dlm hati ni nak sgt taw...ape sbb dia terpkse "bercuti"..... aku dh x de kawan nak cari psl dh, kawan nak kutuk2 hahaha.....Nina pgl dia "NOBITA" wawawa....just a joke only.... dia baik sbnrnye cume suke dengki dan memekak kan telinga org haha.... masih segar dlm ingatan, mase sem pertama mamat ni masuk lambat.. so dgn muke terpinge2 dia masuk kelas kami....dh la x kenal kan diri HAHAHA....tp skrg dia lak cuti dulu..!!! mane achiiii..!!!! HAHA... ape2 pun aku doakan dia sentiasa sihat & bahagia..insyAllah semester depan kite jumpe lagiiiiiii.... =)

No comments:

Post a Comment