Saturday, June 18, 2011

apa yang ada dalam hati

mcm-mcm aku rasa dalam hati ni. kawan-kawan seperti jauh dari diri ini. kenape? kenape? aku ada buat salah ke pada mereka? mereka seperti buat muka terhadap aku. mungkin itu hanyalah perasaan aku. tp memang itu yang aku rasa. mmg hati ini x rasa puas dgn sikap mereka. tp apa kan daya. kalau diri ini meluahkan. diri ini yg akan sakit. diri ini yang akan di pulau kan. kenapa sepanjang aku berada di kampus ini, aku x berpeluang mempunyai mempunyai sahabat sejati? org kata belajar jauh bt kawan. mmg ada kawan tp tidak bersama kita bila kita sush. mereka leby senang bersama BF mereka. huhu. itu hak mereka. aku sebenarnya sedih. sedih sgt. seperti tiada kenangan manis utk saat2 terakhir aku di sini. tiada lagi masa utk mereka mengajak aku 'hang out'. tp aku pujuk hati ini. mungkin ada hikmah di sebaliknya.


p/s: aku yang sedih..~

No comments:

Post a Comment