Saturday, May 7, 2011

award from Ziela Selamanya...~


Here are rules to abide accepting this award:
  1. Post linking back to the person that gave you the award
  2. share 7 random thing about yourself
  3. Award 15 recently discovered blogs
  4. Drop them a note and tell them about it.

jom merepek --->

  • pertama2 sekali aku ucapkan ribuan,jutaan,millionan,billionan kepada Fadhilah Omar atau name dia x bape nak glam iaitu Ziela hahahaha....*joking only* kerana memberi award kat blog aku yg merepek ni hahaha~
  • 7 thing about me..(ape la aku nak merepek ni wey..!!!!)

  1. aku sekarang tgh MOOD KOREA....perghh feeling2 habes aku tgk citer2 yg aku copy dr kwn2 aku hahahaha.....nak g korea boleh x??
  2. aku nak BF mcm Lee Min Ho laaaa......tinggi,nsem,romantik..kekeke [berangan...berangan...] hehehe...
  3. aku nak cari duit byk2..pas uh aku nak bt rumah ikot citerasa aku,,beli kate BMW latest ae haha....nak beso kan perniagaan mak aku, nak renovate [betol ke aku eja??] salun mak aku lg lawo dr spa-Q.....nak belikan bpk aku kate idaman dia...mini Cooper kot...pas uh nak bg setiap bulan RM2K sorg...boleh x? mama,baba doakan k.lng ye....paling penting bile aku dh bnyk wet aku nak travel around the world..aku nak g Australia, NZ, Eropah, Korea, Jepan, Bandung wakakaka....sume tempat la.....best nye..kan2?
  4. aku tgh memikior kan pas diploma ni aku nak continue study or keje....kalau continue study aku dh kene amik MUET la..seyes malas doe...! pas uhh aku nak kene pikir amik courses ape...aku x nak smbg yg skunk ni....myb aku nak explore Underground Mapping/ Hydro/ Math.... enth lewr haha..
  5. aku ni panas baran kan...kalau dh marah dlm hati mmg maki hamun laaa....tp aku cepat lupe..aku lupe org yg bt aku marah tuuu hahahaha...
  6. makna name aku Cahaya kelembutan...tp aku x nampak kelembutan itu dimana..myb di HATI kot kekekekekekeke....
  7. aku syg kawan2 aku....dlm otak ni asyik nak plan g bercuti je gn mmber2 msti syok...especially mmber sekolah...jom plan holiday???

aku nak merepek lg leh x?? hahaha......bnyk lagi yg korg kene taw psl aku weyyy hehehe...
aku award kan bnde ni kat
  • Nur Asyiqin.

No comments:

Post a Comment